דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כרטיסי קולנוע 

מאת    [ 07/11/2010 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 3910 פעמים ]

צפייה בסרט בקולנוע נחשבת לאחת מאפשרויות הבילוי הפופולאריות בארץ ובעולם ורכישה של כרטיסי קולנוע הפכה בשנים האחרונות למשימה קלה ומהירה מתמיד. בעבר, היינו חייבים להגיע די הרבה זמן לפני תחילת הסרט כדי לקנות כרטיסים בקופת הקולנוע. דרך הקנייה הזו לא הייתה נוחה במיוחד, מכיוון שפעמים רבות הכרטיסים לסרט כבר אזלו, והיינו נאלצים לחזור הביתה מבלי לצפות בו.

מאוחר יותר, אפשר היה לקנות כרטיסים באמצעות הטלפון. השיטה הזאת אמנם חסכה מאיתנו את האפשרות להגיע פיזית לבתי הקולנוע ולהתאכזב, אבל היא הייתה איטית ומסורבלת. לרוב, היה צורך להקשיב לכל רשימת הסרטים שמוצגים בבית הקולנוע ולכל רשימת מועדי ההקרנה, עד לאפשרות להזמין את הסרט במועד הרצוי. כיום, עם רכישת כרטיסי קולנוע באינטרנט, הכל פשוט יותר.

 למה לגלוש באתרי אינטרנט של בתי קולנוע?

 לפני שאתם קונים כרטיסי קולנוע, סביר שתרצו לברר אילו סרטים מוצגים ואיזה מהם בא לכם לראות. עד לפני לא הרבה שנים, יכולנו לעשות זאת רק בעזרת מוספי הבידור היומיים או אלו של סוף השבוע. ניתן להיעזר בהם גם היום, אבל כשקיימים היום אתרי אינטרנט כמעט לכל בתי הקולנוע בארץ, זו דרך הרבה פחות נוחה.

 אתרים של בתי קולנוע לא רק נותנים לנו מידע על זמני הקרנות של סרטים, אלא גם נותנים לנו מידע עליהם: תקציר של העלילה, הז'אנר אליו הסרט משתייך וקישורים לאתר הרשמי של הסרט ולטריילר שלו. אתרים רבים מאפשרים לנו לקרוא תגובות וביקורות של גולשים שכבר ראו את הסרט, וכמובן מעניקים דרך מהירה וקלה להזמנת כרטיסי קולנוע.

 כיצד תקנו כרטיסי קולנוע דרך האינטרנט?

 היכנסו לאתר של בית הקולנוע ובחרו את הסרט אותו אתם רוצים לראות. לחצו על כפתור הזמנת כרטיסי קולנוע. בחרו את בית הקולנוע הרלוונטי, שעת ההקרנה הרצויה ומספר הכרטיסים. אתרים לא מעטים מאפשרים לכם לראות בזמן אמת כמה כרטיסים כבר נמכרו לסרט ואילו מקומות עדיין פנויים. חלקם גם יאפשרו לכם לבחור את המושבים הספציפיים בהם אתם רוצים לשבת.

 לאחר שתבחרו את כל אלו, תידרשו לתת את מספר כרטיס האשראי שלכם ופרטים אישיים. אל תשכחו גם למסור את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם, אליו יישלח אישור על הזמנת כרטיסי קולנוע. הדפיסו או רשמו לפניכם את מספר האישור. עד שאתם לא מגיעים לבית הקולנוע ומדפיסים את הכרטיס, זהו אישור הרכישה שלכם.

 כרטיסי קולנוע מוזלים דרך מנוי

 אם אתם אוהבי קולנוע אמיתיים, שמקפידים לראות סרטים בתדירות גבוהה, ישנם בתי קולנוע שמאפשרים לכם לעשות מנוי לקולנוע. המנוי מאפשר לכם לראות כל אחד ממגוון הסרטים המציגים בקולנוע זה, במחיר מוזל יותר לכל כרטיס. רוב המנויים מציעים לכם כמות מסוימת של כרטיסים במחיר קבוע. כאשר תחלקו את מחיר המנוי למספר הכניסות שמתאפשרות לכם בזכותו, תגלו שאתם יכולים לחסוך הרבה מאוד כסף.

 ברוב המקרים, ניתן לקנות עם המנוי גם כמה כרטיסים בכל פעם, כך שאתם יכולים להזמין בן זוג או חבר וליהנות יחד איתו. למנויי קולנוע יש בדרך כלל תאריך תפוגה, ואם יש לכם תקופה עמוסה הכרטיס עלול להתבזבז. אם אינכם מנצלים את המנוי כרגע, בדקו אפשרות של הקפאת המנוי לתקופה מסוימת. אפשרות נוספת היא העברת המנוי למישהו אחר שיוכל ליהנות ממתנה כיפית של כרטיסי קולנוע במחיר מוזל.

מאמר פורסם באדיבות רשת בתי קולנוע לב - בית שני לכל מי שהתשוקה שלו היא לקולנוע אמיתי.עכשיו בקולנוע לב המדריך למהפכה ,תמרה דרו  ,גינסבורג


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב